Kan vi få liv i denne gruppe igen
2011-12-11 18:43:22 UTC
Efter rpgforum.dk er lukket ned, mangler rollespilsmiljøet i Danmark et
(sam-)talerør. Måske kunne det være en passende lejlighed til, at
dk.fritid.rollespil kunne få en renæssance.

Derfor vil jeg opfordre de få læsere af denne gruppe, til at gribe til
tasterne, få gang i nogle opslag og generelt sprede budskabet i det ganske
danske rollespilsmiljø.
Torben Ægidius Mogensen
2011-12-12 08:19:01 UTC
Post by H
[...]
Det er jeg med på, men jeg er bange for, at usenet er døende, så jeg ved
ikke, hvor mange andre, vi kan få med på ideen.

Torben